امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
با هدفون کاملا بی سیم هواوی فری بادز 3 آی، موسیقی را با وضوح بیشتر بشنوید
#1
چند سالی هست که شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند جک هدفون 3.5 میلی متری را از گوشی های خود حذف نموده اند. از اینرو کاربران ملزم به استفاده از هدفون بی سیم هستند.
[تصویر:  2-6_b5j5.png]

فری بادز 3 هواوی( ‎Huawei Free buds 3 ) اولین هدفون بی سیم واقعاً بی سیم در جهان است که دارای صدایی فعال هستند و ویژگی های بسیاری را ارائه می دهند. در ادامه درباره این هدفون بی سیم و قابلیت های آن بیشتر خواهید خواند.

ابتدا ویژگی های مثبت آن را به طور خلاصه آورده ایم:
  • طراحی بسیار خوب و جمع و جور
  • شارژ وایرلس
  • میکروفن های با کیفیت
  • شارژدهی عالی

طراحی و کیفیت فری بادز 3 هواوی (Huawei FreeBuds3)
شرکت هواوی این هدفون را به گونه ای طراحی کرده تا به راحتی در گوش قرار بگیرد. انحنای موجود در قسمت بالای این هندزفری باعث می شود که فری بادز 3 به راحتی از گوش کاربر نیفتد و طراحی این به گونه ایست که اگر تا مدت زیادی کاربر از آن استفاده کند گوش کاربر اذیت نشود.

فری بادز 3 از گواهی IPX4 برخوردار است یعنی دربرابر قطرات آب و عرق مقاوم است که ویژگی مهمی برای ورزشکاران است. مورد جذاب دیگر در رابطه با هندزفری بی سیم هواوی کِیس شارژ آن است که طراحی منحصر به فردی دارد و باعث میشود که از محصولات سایر کمپانی ها تا حد زیادی متمایز شود.

از ویژگی های این کِیس شارژ میتوان به پورت USB-C و دکمه ی اختصاصی Pair اشاره کرد. این کِیس دارای دو چراغ LED کوچک میباشد که هر کدام از آنها نشان دهنده ی وضعیت شارژ کِیس و هندزفری است. این چراغ ها به رنگ های سبز (۶۰ درصد به بالا)، زرد (بین ۲۰ تا ۶۰ درصد) و قرمز (زیر ۲۰ درصد) در می‌آیند.

اتصال فری بادز 3 هواوی (Huawei Free buds 3 )
زیر مجموعه هواوی، شرکت HiSilicon تراشه بسیار خوبی را برای فری بادز 3 تولید کرد. این تراشه کرین A1 نام دارد. عملیات اتصال فری بادز 3 با دیوایس های دیگر به خصوص دیوایس های خود هواوی را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد و همه چیز بسیار سریع انجام میشود.

کافی است که FreeBuds 3 را در کنار دیوایس هواوی قرار دهید تا یک پیغام بر روی نمایشگر ظاهر شود و پس از کلیک بر روی آن پیغام میتوانید از FreeBuds 3 استفاده کنید.

اگر شما از یک برند اندرویدی دیگر و یا از یک آیفون استفاده میکنید، باید به منوی بلوتوث دیوایس خود مراجعه کنید و دکمه ی Pair که بر روی کِیس شارژ فری بادز 3 وجود دارد را کلیک کنید. پس از اینکه نام فری بادز 3 بر روی نمایشگر دیوایس شما ظاهر شد بر روی آن کلیک کنید و از فری بادز 3 استفاده کنید.

فقط یک مورد منفی در هنگام اتصال FreeBuds 3 با دیوایس های برندهای دیگر وجود دارد این که که کاربر از قابلیت پخش و توقف اتوماتیک بی بهره خواهد بود. به لطف این قابلیت در صورتی که شما هندزفری را از گوش خود بیرون بیاورید، موسیقی به صورت اتوماتیک و بسیار سریع متوقف خواهد شد و با قرار دادن مجدد آنها در گوشی، موسیقی به صورت اتوماتیک پخش خواهد شد.

با توجه به اینکه اپلیکیشن Huawei AI Life برای سیتم عامل  iOS عرضه نشده است، کاربران قادر نخواهند بود که میزان شارژ فری بادز 3 و کِیس شارژش را بر روی آیفون خود مشاهده کنند اما با این وجود متوسط مصرف فری بادز 3  در منوی ویجت های سیستم عامل قابل مشاهده خواهد بود.

هواوی میزان تأخیر اتصال فری بادز 3  را به ویؤه در زمان گیمینگ به طرز محسوسی کاهش داده است که این مورد بسیار خوب است. به لطف تراشه ی قدرتمند کرین A1، دیوایس قادر خواهد بود که با هر ایرباد به صورت مجزا ارتباط برقرار کند که باعث بهبود تجربه ی شنیداری کاربر خواهد شد.

باتری و شارژدهی فری بادز 3 هواوی (FreeBuds3 Wireless Headphones)
[تصویر:  1-2-4_5mmr.png]
عمر باتری این هدفون خوب است.  هواوی اعلام کرده که با یک بار شارژ میتوان به مدت ۴ ساعت از FreeBuds 3 استفاده کنید. و پس از انجام تست های متعدد این نتیجه حاصل شد و ادعای هواوی صحت داشت. و حتی در برخی تست ها شاهد شارژدهی بهتری نسبت به اعلام هواوی حاصل شده است که البته این مورد به میزان استفاده ی کاربر و دیوایس مورد استفاده بستگی دارد.

با استفاده از کِیس شارژ نیز میتوانید ۴ ساعت بیشتر از FreeBuds 3 استفاده کنید و به لطف برخورداری از پورت USB-C، مدت زمان شارژ این کِیس تقریباً به یک ساعت می‌کشد. شاید این مدت برای محصول کوچکی مانند FreeBuds 3 کمی زیاد به نظر برسد اما باید اشاره کنیم مدت زمان شارژ کِیس ایرپاد اپل تقریبا دو برابر است و از این رو محصول هواوی نسبت به رقیب خود برتری دارد. هواوی ادعا می کند 6W شارژ سیمی و 2W شارژ بی سیم است.

اگر شما به استفاده از کابل علاقه ندارید، میتوانید کِیس شارژ FreeBuds 3 را به صورت وایرلس شارژ کنید که مزیت بسیار مهمی به شمار میرود. برای انجام این کار کافی است که کِیس شارژ را بر روی شارژر وایرلس قرار دهید تا چراغ LED روشن شود و پروسه ی شارژ آغاز شود. لازم به ذکر است که مدت زمان شارژ به صورت وایرلس به مراتب بیشتر از شارژ با کابل خواهد بود. بنا به اعلام هواوی تکنولوژی وایرلس این کمپانی حدود ۵۰ درصد سریعتر از تکنولوژی وایرلس اپل کار میکند.

سخن آخر
هندزفری بی سیم هواوی با برخورداری از ویژگی های جذابی نظیر ANC، طراحی بسیار خوب، میکروفن های با کیفیت، سازگاری مناسب با دیوایس های اندرویدی و کِیس شارژ وایرلس، رقیب بسیار شایسته ای برای ایرپادهای اپل به شمار میرود.

اما موردی که FreeBuds 3 را به یک محصول ارزشمند تبدیل می کند قیمت آن است که از ایرپاد اپل (با کِیس شارژ وایرلس) یورو ارزانتر است. به علاوه ، فری بادز 3 برای استفاده طولانی بسیار راحت است که به دلیل ماندگاری خوب در باتری آنها نیز مشکلی ایجاد نمی کند. اما مهمترین چیز – صدای FreeBuds 3 هواوی بسیار خوب به نظر می رسد.

این هندزفری در واقع نمونه ی اندرویدی ایرپاد اپل است اما  قیمت خرید هندزفری FreeBuds 3 هواوی به مراتب پایین تر و در کنار آن برای کاربران دیوایس های اندرویدی بسیار مناسب میباشد. اگر شما از یک آیفون استفاده میکنید، پیشنهاد میکنم که از خرید این محصول صرف نظر کنید چرا که تنها بعضی از ویژگی های آن برای شما در دسترس خواهد بود. البته اگر با این موضوع مشکلی ندارید، FreeBuds 3 همچنان ارزش خرید بسیار بالایی دارد.



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  با عمل لاغری اسلیو معده بیشتر آشنا شوید. ElShokri 0 145 04-29-2023، 01:14 PM
آخرین ارسال: ElShokri
  درباره ورق پلکسی گلاس بیشتر بدانیم انواع پلکسی گلاس 0 587 07-14-2021، 05:00 AM
آخرین ارسال: انواع پلکسی گلاس
  نکات لازم در طراحی لوگوی موسیقی branding_arm 0 237 06-29-2021، 12:12 PM
آخرین ارسال: branding_arm
  معرفی دوربین گوشی هواوی Y8s، نقطه قوت این میان رده با ارزش bitabita 0 355 04-19-2021، 01:02 AM
آخرین ارسال: bitabita
  از خواص قهوه سبز بیشتر بدانید tazeha 0 428 02-25-2019، 09:33 PM
آخرین ارسال: tazeha
  بیشتر بدانید عایق الاستومری sodem 0 406 07-30-2018، 01:16 PM
آخرین ارسال: sodem
  بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج esahar73 1 383 05-27-2018، 03:55 PM
آخرین ارسال: hegir
  بهترین آموشگاه موسیقی در کرج esahar73 0 429 04-15-2018، 02:58 PM
آخرین ارسال: esahar73

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast