امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لپ تاپ خوب
#1
توجه به پردازنده یا (CPU)
پردازنده های کامپیوتر و لپ تاپ مهم ترین قطعه و مغز سیستم محسوب می شود. اگر بخواهید یک لپ تاپ سریع و قدرتمند تهیه کنید باید به دنبال استفاده از پردازنده مناسب باشید. در بین پردازنده ها تنوع خیلی زیادی وجود دارد. نام پردازنده تا حد زیادی سرعت آن را نشان می دهد. به طور مثال پردازنده (intel i5) سریعتر از پردازنده intel i3)) است وپردازنده (AMD7) سریعتر ازپردازنده (AMD5) می باشد. اگر می خواهید لپ تاپی مبتنی بر پردازنده اینتل استفاده کنید حتما به نسل آن توجه کنید به دلیل اینکه پردازنده (intel i3) نسل فعلی، شاید سریعتراز ( intel i5) نسل قبلی باشد. به هیچ عنوان لپ تاپ با پردازنده های Celeron یا Pentium D را انتخاب نکنید، زیرا خیلی قدیمی و ضعیف هستند.
توجه به حافظه موقت یا ( RAM)
رم کامپیوتر و لپ تاپ همانند حافظه کوتاه مدت مغز انسان می باشد. هرچقدر ظرفیت حافظه رم بیشتر باشد لپ تاپ هنگام اجرای برنامه های مختلف و باز بودن پنجره های مختلف کمتر با مشکل مواجه می شود. خرید و انتخاب رم به سیستم عامل لپ تاپ بستگی دارد. به طور مثال در لپ تاپی با سیستم عامل ویندوز، و کاربری معمولی رم 8گیگ مناسب می باشدو اگر از برنامه هایی استفاده می کنید که مقدار زیادی از حافظه رم را استفاده می کند بهتر است از رم 16 گیگ استفاده کنید. کاربران حرفه ای برای اجرای فایل های سنگین خود نیز از رم 32گیگ استفاده کنند.
ظرفیت و انواع حافظه داخلی
حتما در حین خرید لپ تاپ علاوه بر مادربرد با انواع فضای ذخیره سازی مانند (EMMC- SSD- HDD) مواجه شده اید.
(HDD) قدیمی ترین نوع حافظه داخلی می باشد که پایین ترین سرعت و قیمت را دارد. بهتر است برای خرید لپ تاپ به حافظه(SSD) توجه کنید زیرا حافظه های (SSD)علاوه بر بهبود سرعت بوت سیستم مزایای دیگری نیز دارند. حافظه های (EMMC) مناسب کروم بوک ها می باشد.

فروشگاه فست پرداز بزرگترین وارد کننده کامپیوتر و لپ تاپ اورجینال و با کیفیت در ایران، جهت خرید بهترین لپ تاپ های مهندسی، لپ تاپ خانگی، لپ تاپ دانشجویی و لپ تاپ گیمینگ مشاوره خرید پرفروش ترین لپ تاپ 2021 خوب بر اساس نیاز کاربری،با بهترین برندهای لپ تاپ( راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس،خرید لپ تاپ لنوو،خرید لپ تاپ hp و....) را با قیمت مناسب و ارزان بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.



پاسخ




پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast