امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه NFT بسازیم و بفروشیم؟ آموزش نحوه و مراحل ساخت NFT با نرم افزار و سایت
#1
[تصویر:  nft-free-mint.jpg]
در ماه‌های اخیر و به دنبال خرید و فروش برخی توکن‌های غیر قابل معاوضه یا NFT به قیمت‌های بسیار بالا، بسیاری از طراحان و هنرمندان آثار دیجیتال به دنیای NFT ها وارد شده و قصد دارند تا هنر خود را از این طریق به مزایده و فروش بگذارند. در ادامه نحوه ساخت nft و فروش آن را به شما آموزش خواهیم داد.

Nun-Fungible Tokens یا NFT ها توکن‌های دیجیتالی منحصر به فردی هستند که هر کدام بر اساس کیفیت کار، نادر بودن و تمایل سرمایه‌گذارن می‌توانند با قیمت‌های متفاوتی به فروش برسند. کار تولید nft و فروش این توکن‌ها تحت شبکه بلاک‌چین و از طریق مزایده در فروشگاه‌های NFT به انجام می‌رسد.

البته بحث‌های زیادی حول NFT ها شکل گرفته و بسیاری اعتقاد دارند که این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و برای رسیدن به جایی که بتوان از تمامی ظرفیت‌های آن به درستی استفاده نمود، زمان زیادی باقی مانده است. در ادامه این مطلب نحوه ایجاد nft را برای افرادی که قصد دارند هنرهای دیجیتالی خود را به شکل توکن‌های دیجیتال در آورند و از هنر خود درآمد کسب کنند، توضیح داده‌ایم.

در ابتدا باید خاطر نشان کنیم که هرچند هنرمندانی توانسته‌اند کارهای خود را با قیمت‌های میلیون دلاری در بازار NFT ها به فروش برسانند، بیشتر آثار قرار داده شده روی فروشگاه‌های NFT حتی پیشنهادی نیز دریافت نمی‌کنند.

واقعیت این است که روند طراحی ان اف تی و قرار دادن توکن‌های دیجیتال روی شبکه بلاک‌چین هزینه‌هایی دارد و ورود به این بازار باید با آگاهی کامل همراه شود. با این حال اگر به توانایی خود در هنر دیجیتال اعتماد دارید، پیشنهاد می‌کنیم شانس خود را امتحان کنید.

قدم اول این است که یک پلتفرم برای ساخت nft و فروش توکن خود انتخاب کرده و یک کیف پول دیجیتال حاوی اتریوم را به آن متصل نمایید. از محبوب‌ترین سایت های ساخت nft می‌توان به OpenSea، Rarible، SuperRare، Foundation، VIV3، BakerySwap،Axie Marketplace  و  NFT ShowRoom اشاره کرد. برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیز می‌توانید به تعداد بی‌شمار صرافی‌های رمزارز داخلی و خارجی مراجعه نمایید.
1. ارز دیجیتال بخرید
2. ساخت کیف پول دیجیتال
3. اضافه کردن ارز دیجیتال به کیف پول
4. اتصال کیف پول به پلتفرم NFT
5. آپلود اثر هنری
6. NFT خود را به مزایده بگذارید
7. اثر هنری خود را توضیح دهید
8. پرداخت هزینه‌ها

ساخت رایگان NFT
بعد از آپلود اثر هنری خود و انجام سایر مراحل ساخت nft در سایت Rarible، می‌توانید گزینه Free Minting را انتخاب کنید. انتخاب این گزینه هزینه ثبت تراکنش‌ها و لینک NFT شما را به خریدار واگذار خواهد کرد. این هزینه که از آن به عنوان «Gas Fee» یاد می‌شود، در ساعات شلوغی سایت بیشتر است.

با انتخاب Free Miniting امکان ساخت nft به صورت رایگان فراهم می‌شود، اما به همان نسبت شانس فروش توکن شما به دلیل افزایش هزینه برای خریدار، کاهش خواهد یافت.

ساخت nft فرصتی جذاب برای هنرمندان آثار دیجیتال به شمار می‌آید. اگر به صورت حرفه‌ای به تولید آثار گرافیکی، موسیقی یا نقاشی دیجیتال مشغول هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این فرصت را از دست ندهید به طراحی ان اف تی خود بپردازید.

با این وجود، به دلیل نوپا بودن شبکه بلاک‌چین و عدم توسعه کامل فناوری‌های شکل گرفته حول آن، حتما چه در خرید و چه تولید nft، جانب احتیاط را رعایت نمایید.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/



پاسخ


#2
مطلبی که نوشتین عالی بود، ممنون. اگر شما هم دوس دارین درمورد فناوری های ارز دیجیتال بیشتر بدونین به سایت ما هم سر بزنین.



پاسخ


#3
آموزش کامل استراتژی های معاملاتی ارزهای دیجیتال

بدون شک، با رشد بیشتر و بیشتر بازار ارزهای دیجیتال، داشتن یک استراتژی تجارت ارز دیجیتال بر اساس رویکرد و اهداف معاملاتی هر فرد ضروری است.

با توجه به اینکه ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین در سال گذشته جزو برترین رده های دارایی بودند، افراد زیادی وارد بازار کریپتو شدند و با سرمایه گذاری های خود به توسعه این حوزه کمک کردند. اگرچه سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال تفاوت زیادی با دارایی‌های سنتی مانند سهام و اوراق قرضه ندارد، ارزهای دیجیتال ذاتا دارایی‌هایی پرخطر هستند و در معرض نوسانات شدید قیمت هستند. بنابراین، به عنوان یک معامله گر، باید بتوانید قبل از آشنایی با استراتژی های مختلف معاملات ارز دیجیتال، ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید. در ادامه به معرفی چند نکته مهم در این زمینه می پردازیم.. برای خواندن اد امه مطلب روی استراتژی معاملات ارزهای دیجیتال کلیک کنید

تحلیل فاندامنتال(FUNDAMENTAL ANALYSIS) چیست؟ [b]بررسی صفر تا صد تحلیل فاندامنتال[/b]

تحلیل فاندامنتال، تحلیل بنیادی علم ارزیابی متغیرهای اقتصادی، مالی و سایر متغیرهای یک دارایی است که به تعیین ارزش فعلی واقعی و احتمالی آینده آن کمک می کند.
 
به عبارت دیگر تحلیلگر در تحلیل بنیادی به بررسی و تحلیل شرایط یک پروژه یا یک شرکت از جنبه های مختلف می پردازد و اخبار و رویدادهای مهم آن را دنبال می کند.
 
آب و سم کشنده
این دو رنگ و بوی یکسانی دارند. یک فرد تشنه و بی سواد می تواند زهر را انتخاب کند و خودکشی کند زیرا بطری بزرگتر است. تجزیه و تحلیل بنیادی به تشخیص آب از سم کمک می کند
 
به عنوان مثال، اگر خبر پذیرش بیت کوین توسط آمازون منتشر شود و شخصی پیش بینی کند که قیمت بیت کوین افزایش می یابد و بیت کوین می خرد، در واقع از نوعی تحلیل بنیادی برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید بیت کوین استفاده کرده است... برای خواندن ادامه مطلب روی تحلیل فاندا منتال چیست؟ کلیک کنید


فایل‌(های) پیوست شده تصویر (ها)
           



پاسخ


#4
ان اف تی NFT چیست؟ معرفی برترین مجموعه ها و بازی های ان اف تی

NFT ها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، دارایی‌های دیجیتالی قابل مبادله هستن که با خود اطلاعاتی دارن که بیان میکنه« شخصی که این آدرس کیف پول رمزنگاری رو کنترل می‌کنه، مالک یک فایل رایانه‌ای هست که در این مکان ذخیره شده ».این فایل، همانطور که در مورد اون بحث کردیم، می تونه هر چیزی از تصویر گرفته تا GIF یا کلیپ صوتی باشه... برای خواندن ادامه مطلب روی لینک ان اف تی NFT چیست؟ کلیک کنید


فایل‌(های) پیوست شده تصویر (ها)
   



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نحوه عملکرد دستگاه آب شیرین کن صنعتی Wyky1400 0 135 01-17-2024، 12:24 PM
آخرین ارسال: Wyky1400
  نحوه عملکرد دستگاه آب شیرین کن صنعتی Wyky1400 0 122 01-16-2024، 02:12 PM
آخرین ارسال: Wyky1400
Lightbulb روش‌های ساخت پکیج تصفیه فاضلاب: راهنمایی برای فهم بهتر فرایند تولید Wyky1400 0 598 01-14-2024، 02:32 PM
آخرین ارسال: Wyky1400
  سفارش سئو سایت از برترین شرکت سئو fateme20 0 141 08-23-2023، 01:12 PM
آخرین ارسال: fateme20
  طراحی سایت در آلمان sitedar 2 590 08-09-2023، 06:42 PM
آخرین ارسال: hojabr
  انالیز سئو سایت katyseo 0 175 07-08-2023، 06:45 PM
آخرین ارسال: katyseo
  آموزش الگوریتم های گوگل katyseo 0 183 06-16-2023، 08:12 PM
آخرین ارسال: katyseo
  سئو و بهینه سازی سایت چیست؟ katyseo 0 751 06-13-2023، 01:37 PM
آخرین ارسال: katyseo
  آموزش چت کردن با چت جی پی تی ahmad5280 0 290 05-07-2023، 03:56 PM
آخرین ارسال: ahmad5280
  مراقبت های بعد از عمل بینی چگونه است؟ ElShokri 0 102 04-30-2023، 12:50 PM
آخرین ارسال: ElShokri
  آموزش کار با دکمه ها و صفحه نمایشگر ساید بای ساید دوو darayousefi 0 194 04-29-2023، 01:54 PM
آخرین ارسال: darayousefi
  صفر تا صد ساخت و نگهداری استخر ElShokri 0 359 01-10-2023، 02:06 PM
آخرین ارسال: ElShokri
  مزیت های استفاده از نرم افزار sofia 0 210 01-04-2023، 07:18 PM
آخرین ارسال: sofia
  مراحل ساخت زیورآلات sofia 0 323 01-03-2023، 06:15 PM
آخرین ارسال: sofia
  ساخت طلا و جواهر از گذشته تا کنون sofia 0 253 01-03-2023، 06:12 PM
آخرین ارسال: sofia

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast