امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیرات سامسونگ
#1
نمایندگی سامسونگ در تهران کجاست؟
نمایندگی سامسونگ در تهران ، خدمات فروش، تعمیر و سرویس انواع محصولات سامسونگ را به کاربران این محصول ارائه می نماید. کاربران سامسونگ در هریک از نقاط تهران می توانند با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس گرفته و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند گردند. به دلیل پاسخگویی 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل سال، در صورت خرابی هر یک لوازم خانگی برند سامسونگ شما در خانه یا محل کارتان، می توانید با این مجموعه تماس گرفته و از خدمات تعمیر و سرویس نمایندگی تعمیرات سامسونگ بهره مند شوید. تیمِ کارشناسان مجرب و متعهدِ نمایندگی سامسونگ با استفاده از تکنیک‌های روز دنیا و تجهیزاتی با درجه‌کیفیِ عالی، بالاترین سطح خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.
به خاطر داشته باشید ، در صورت بروز نقص در هر کدام از انواع محصولات سامسونگ ، آن را به نمایندگی مجاز سامسونگ بسپارید و محصول خود را با کیفیتی همچون گذشته در اختیار داشته باشید. نمایندگی سامسونگ در تهران علاوه بر خدمات تعمیر فروش انواع محصولات سامسونگ را نیز انجام می دهد. لذا با خرید از نمایندگی می توانید کالای اصل و با کیفیت را در اختیار داشته باشید.
ما با استفاده از سرویس کاران متخصص لوازم خانگی سامسونگ، خدمات خود را تضمین خواهیم نمود. تکنسین های ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، تمامی دانش مربوط به تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را به صورت آکادمیک کسب کرده اند و تعمیرات را به صورت عملی فرا گرفته اند و دارای تجربه ی چندین ساله می باشند، همچنین از جدید ترین تغییرات و تکنولوژی لوازم خانگی سامسونگ مطلع هستند. در واقع این مجموعه برای استخدام نیروهای تعمیر، یک آزمون تئوری و یک آزمون عملی برگزار می کند تا از تخصص و تجربه آن ها اطمینان حاصل شود. تمامی تکنسین های ما دوره های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را گذرانده اند. شایان ذکر است که، اکثر تعمیرکاران ما، دارای مدرک معتبر در رشته ی برق و الکترونیک را می باشند.
سرویس در محل نمایندگی سامسونگ 
نمایندگی سامسونگ برای تامین رفاه بیشتر کاربران خود، خدمات سرویس در محل را راه اندازی کرده است. در این سرویس تمام محصولات سامسونگ از محصولات حوزه لوازم خانگی تا لوازم صوتی و تصویری و کالاهای هوشمند این کمپانی در محل مورد نظر کاربر عیب یابی و تعمیر می شود. چنانچه کاربر هر یک از محصولات سامسونگ به هر دلیلی نتواند برای دریافت خدمات تعمیراتی به واحد تعمیرات نمایندگی سامسونگ مراجعه کند، می تواند از خدمات سرویس در محل نمایندگی سامسونگ IHC استفاده کند. این سرویس به تمام مناطق 22 گانه تهران از جمله تجریش، پاسداران، ونک، ولیعصر، جمهوری، منیریه، پونک، نارمک، تهرانپارس، رسالت، فرجام، صادقیه، جنت آباد، نازی آباد، یافت آباد، شهرری، تهرانسر و شهرستان های اطراف از جمله رباط کریم، اسلامشهر، شهریار، ورامین و… خدمات رسانی دارد.
جابجایی لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال یا لباسشویی می تواند برای شما بسیار دردسرساز و سخت باشد. به همین دلیل این مجموعه سرویس "تعمیر در محل" را ارائه کرده تا در نهایت آرام و سهولت بتوانید مشکل دستگاه را برطرف کرده و مجددا از آن استفاده کنید.



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تعمیر لباسشویی سامسونگ samsung-repairco 0 83 12-23-2023، 12:46 PM
آخرین ارسال: samsung-repairco
  تعمیر ساید سامسونگ mahyasadat 0 149 03-25-2023، 03:22 PM
آخرین ارسال: mahyasadat
  تعمیرات تخصصی یخچال وایت هاوس mahyasadat 0 1,046 03-11-2023، 04:28 PM
آخرین ارسال: mahyasadat
  نمایندگی جنرال الکتریک mahyasadat 0 132 03-06-2023، 04:47 PM
آخرین ارسال: mahyasadat
  نمایندگی مابه mahyasadat 0 150 03-06-2023، 02:15 PM
آخرین ارسال: mahyasadat

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast