04-19-2015، 09:37 AM
آگهی استخدام حسابدار و منشی و دبیرخانه در شرکت افق ماندگار جنوب
استخدام حسابدار و منشی و دبیرخانه در شرکت افق ماندگار جنوب واقع در تهران
آخرین مهلت: 20 اردیبهشت 1394
شرکت فنی و مهندسی بازرگانی افق ماندگار جنوب جهت تکمیل کادر اداری و مالی خود اقدام
به استخدام حسابدار، منشی، دبیرخانه، کارشناس امور قراردادها، کارشناس بیمه،
دفتر مدیر عامل، مدیر امور اداری، کارمند اداری، کارشناس اداری، مدیر منابع انسانی، انباردار،
تدارکات و پیک موتوری نموده است.
استخدام حسابدار، منشی، دبیرخانه، کارشناس امور قراردادها، کارشناس بیمه،
مسئول دفتر مدیر عامل، مدیر امور اداری، کارمند اداری، کارشناس اداری،
مدیر منابع انسانی، انباردار، تدارکات و پیک موتوری
1- حسابدار 12 نفر خانم و آقا
- دارای مدرک کارشناسی حسابداری
- دارای سابقه کار مفید
- آشنایی کامل به قوانین بیمه ای و مالیاتی
- آشنایی کامل به نرم افزارهای مالی و مسلط به اکسل
1- منشی 1 نفر خانم ترجیحا خانم با روابط عمومی بالا و حداقل مدرک کاردانی
2- دبیرخانه 1 نفر خانم با حداقل مدرک کاردانی
3- کارشناس امور قراردادها 1 نفر خانم با حداقل مدرک کارشناسی
4- مدیر امور اداری 1 نفر آقا با حداقل مدرک کارشناسی و 5 سال سابقه کار
5- کارشناس بیمه 1 نفر با حداقل مدرک کارشناسی و 2 سال سابقه کار
6- مسئول دفتر مدیر عامل 1 نفر ترجیحا خانم با حداقل مدرک کارشناسی
7- کارشناس اداری 5 نفر با حداقل مدرک کارشناسی
8- مدیر منابع انسانی 1 نفر آقا با 5 سال سابقه کار
9- انباردار 3 نفر آقا با حداقل مدرک کاردانی با 2 سال سابقه کار
10- تدارکات 2 نفر آقا با حداقل مدرک کاردانی با 3 سال سابقه کار
11- پیک موتوری 1 نفر آقا
لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل jazb-ofogh-mandegar@outlook.comارسال نمایید.
http://www.karyab.net/article/42183/%d8%...8%a7%d9%86
استخدام حسابدار و منشی و دبیرخانه در شرکت افق ماندگار جنوب واقع در تهران
آخرین مهلت: 20 اردیبهشت 1394
شرکت فنی و مهندسی بازرگانی افق ماندگار جنوب جهت تکمیل کادر اداری و مالی خود اقدام
به استخدام حسابدار، منشی، دبیرخانه، کارشناس امور قراردادها، کارشناس بیمه،
دفتر مدیر عامل، مدیر امور اداری، کارمند اداری، کارشناس اداری، مدیر منابع انسانی، انباردار،
تدارکات و پیک موتوری نموده است.
استخدام حسابدار، منشی، دبیرخانه، کارشناس امور قراردادها، کارشناس بیمه،
مسئول دفتر مدیر عامل، مدیر امور اداری، کارمند اداری، کارشناس اداری،
مدیر منابع انسانی، انباردار، تدارکات و پیک موتوری
1- حسابدار 12 نفر خانم و آقا
- دارای مدرک کارشناسی حسابداری
- دارای سابقه کار مفید
- آشنایی کامل به قوانین بیمه ای و مالیاتی
- آشنایی کامل به نرم افزارهای مالی و مسلط به اکسل
1- منشی 1 نفر خانم ترجیحا خانم با روابط عمومی بالا و حداقل مدرک کاردانی
2- دبیرخانه 1 نفر خانم با حداقل مدرک کاردانی
3- کارشناس امور قراردادها 1 نفر خانم با حداقل مدرک کارشناسی
4- مدیر امور اداری 1 نفر آقا با حداقل مدرک کارشناسی و 5 سال سابقه کار
5- کارشناس بیمه 1 نفر با حداقل مدرک کارشناسی و 2 سال سابقه کار
6- مسئول دفتر مدیر عامل 1 نفر ترجیحا خانم با حداقل مدرک کارشناسی
7- کارشناس اداری 5 نفر با حداقل مدرک کارشناسی
8- مدیر منابع انسانی 1 نفر آقا با 5 سال سابقه کار
9- انباردار 3 نفر آقا با حداقل مدرک کاردانی با 2 سال سابقه کار
10- تدارکات 2 نفر آقا با حداقل مدرک کاردانی با 3 سال سابقه کار
11- پیک موتوری 1 نفر آقا
لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل jazb-ofogh-mandegar@outlook.comارسال نمایید.
http://www.karyab.net/article/42183/%d8%...8%a7%d9%86