05-14-2015، 10:10 AM
استخدام منشی در شرکت آبتین صنعت تولید کننده قطعات صنعتی جهت دفت
استخدام منشی در شرکت آبتین صنعت تولید کننده قطعات صنعتی جهت دفتر خود واقع در اصفهان
شرکت آبتین صنعت تولید کننده قطعات صنعتی جهت دفتر خود واقع در اصفهان – بلوار ارغوانیه ( خوراسگان) از منشی متخصص (خانم) با توانایی های زیر بصورت پاره وقت يا تمام وقت دعوت به همکاری می نماید
شرح وظایف:
پاسخگویی به تماس های ورودی، دریافت و ارسال ایمیل و فکس و برقراری تماس با شرکتهای مرتبط جستجو و ثبت اطلاعات مورد نیاز شرکت از طریق اینترنت و ثبت و به روز رسانی سایت شرکت
آماده سازی کلیه مکاتبات اداری
همکاری با سایر دپارتمان های شرکت
شرایط اختصاصی استخدام :
داشتن حداقل ۱سال تجربه کاری مرتبط
تسلط کامل به نرم افزارهای گروه آفیس ( ورد – اکسل – پاورپوینت)
داشتن مهارت های ارتباطی بالا و مسلط به اصول وفنون مذاکره جهت برقراری تماسهای تلفنی – حضوری مشتریان
بسیار منظم، وقت شناس، دقیق، جدی، مسولیت پذیر، خلاق، پرانرژی ودارای روحیه کار تیمی
داشتن تسلط بر مدیریت زمان و دقت بالا برروی جزئیات
اولویت استخدام:
افراد با تخصص های ذیل در اولویت استخدام میباشند:
مسلط به شبکه های اجتماعی ( فیس بوک – تویتر – اینستوگرام – وبلاگ نویسی )
مسلط به نرم افزار های گرافیکی و آشنا با طراحی گرافیکی
آشنا به زبانهای خارجی
ساعات کاری و مزایا :
شنبه الی چهارشنبه ۷:۳۰الی ۱۵ و پنجشنبه ۷:۳۰الی ۱۳
میزان حقوق توافقی با توجه به سابقه کار و مصاحبه تعیین می گردد.
پاداش و سایر مزایا بر حسب تشخیص مدیریت می باشد.
لطفا پس از ارسال رزومه کاری – تحصیلی به ایمیل ذیل با شماره ثبت شده تماس حاصل فرمایید.
آخرین مهلت ارسال رزومه : 10 خردادماه 1394
abtinsanaat@yahoo.com:Email
۰۹۳۶۶۱۹۱۶۹۲
توجه : تماس تبلیغاتی اکیدا ممنوع میباشد
نشانی : اصفهان ، بعد از مشتاق سوم – بلوار ارغوانیه
http://www.karyab.net/article/45217/%d8%...8%a7%d9%86
استخدام منشی در شرکت آبتین صنعت تولید کننده قطعات صنعتی جهت دفتر خود واقع در اصفهان
شرکت آبتین صنعت تولید کننده قطعات صنعتی جهت دفتر خود واقع در اصفهان – بلوار ارغوانیه ( خوراسگان) از منشی متخصص (خانم) با توانایی های زیر بصورت پاره وقت يا تمام وقت دعوت به همکاری می نماید
شرح وظایف:
پاسخگویی به تماس های ورودی، دریافت و ارسال ایمیل و فکس و برقراری تماس با شرکتهای مرتبط جستجو و ثبت اطلاعات مورد نیاز شرکت از طریق اینترنت و ثبت و به روز رسانی سایت شرکت
آماده سازی کلیه مکاتبات اداری
همکاری با سایر دپارتمان های شرکت
شرایط اختصاصی استخدام :
داشتن حداقل ۱سال تجربه کاری مرتبط
تسلط کامل به نرم افزارهای گروه آفیس ( ورد – اکسل – پاورپوینت)
داشتن مهارت های ارتباطی بالا و مسلط به اصول وفنون مذاکره جهت برقراری تماسهای تلفنی – حضوری مشتریان
بسیار منظم، وقت شناس، دقیق، جدی، مسولیت پذیر، خلاق، پرانرژی ودارای روحیه کار تیمی
داشتن تسلط بر مدیریت زمان و دقت بالا برروی جزئیات
اولویت استخدام:
افراد با تخصص های ذیل در اولویت استخدام میباشند:
مسلط به شبکه های اجتماعی ( فیس بوک – تویتر – اینستوگرام – وبلاگ نویسی )
مسلط به نرم افزار های گرافیکی و آشنا با طراحی گرافیکی
آشنا به زبانهای خارجی
ساعات کاری و مزایا :
شنبه الی چهارشنبه ۷:۳۰الی ۱۵ و پنجشنبه ۷:۳۰الی ۱۳
میزان حقوق توافقی با توجه به سابقه کار و مصاحبه تعیین می گردد.
پاداش و سایر مزایا بر حسب تشخیص مدیریت می باشد.
لطفا پس از ارسال رزومه کاری – تحصیلی به ایمیل ذیل با شماره ثبت شده تماس حاصل فرمایید.
آخرین مهلت ارسال رزومه : 10 خردادماه 1394
abtinsanaat@yahoo.com:Email
۰۹۳۶۶۱۹۱۶۹۲
توجه : تماس تبلیغاتی اکیدا ممنوع میباشد
نشانی : اصفهان ، بعد از مشتاق سوم – بلوار ارغوانیه
http://www.karyab.net/article/45217/%d8%...8%a7%d9%86