02-11-2015، 08:13 PM
فصل اول:تراز محور کوره
۱-۱- مفهوم محور کوره …………………………………………………………………….۲
۲-۱- چرا تراز محور کوره مهم است؟………………………………………………….۴
۳-۱- توزیع بار بین ایستگاهها……………………………………………………………………….۴
۴-۱- توزیع بار بین غلطکهای هر ایستگاه……………………………………………………….۶
۵-۱- نمونه ای از بارگذاری یک کوره دوار………………………………………..۸
۶-۱- معیار سختی کوره………………………………………………………………….۸
۷-۱- مقادیر فشار هرتز مجاز…………………………………………………………………….۹
۸-۱- چرا محور کوره جابجا میشود؟………………………………………………….۹
۹-۱- نتایج نا ترازی محور کوره……………………………۹
۱۰-۱- حدود مجاز انحراف محور کوره………………………………………………….۱۰
۱۱-۱- روش اندازه گیری ساده (روش سرد) …………………………………………….۱۱
۱۲-۱- روشهای اندازه گیری پیشرفته (روش گرم) …………………………………….۱۱
فصل دوم :بالانس نیروهای محوری کوره
۱-۲- تشریح بالانس نیروهای محوری کوره دوار……………………………………………..۱۴
۲-۲- غلطک خنثی…………………………………………………………………………………………..۱۴
۳-۲- غلطک پایین برنده و بالابرنده……………………………………………………………………….۱۴
۴-۲- چرا بالانس نیروهای محور کوره مهم است؟…………………………………………………….۱۵
۵-۲- مثالی عددی از بزرگی نیروی محوری در کوره……………………………………………..۱۶
۶-۲-مثالی عددی از بزرگی نیروی محوری در کوره…………………………………………………………..۱۶
۷-۲-نتایج و آثار نابالانسی نیروی محوری کوره………………………………………………….۱۷
۸-۲- علل نا بالانسی نیروی محوری کوره……………………………………………………….۱۸
۹-۲- نتایج و آثار نابالانسی نیروی محوری کوره………………………………………………….۲۱
۱۰-۲- چگونه بالانس نیروهای محوری کوره دوار را اندازه گیری کنیم ؟……………………………….۲۱
۱۱-۲- روشهای تعیین جهت غلطکها………………………………………………………..۲۲
۱۲-۲- حدود مجاز اختلاف زاویه (شیب ) غلطک ………………………………………………….۲۳
۱۳-۲- سیستم غلطک نیم صلب…………………………………………………………..۲۴
۱۴-۲- سیستم غلطک خود میزان…………………………………………………………………۲۵
۱۵-۲- حدود مجاز برای سایش غلطک…………………………………………………….۲۸
۱۶-۲- روش بازسازی رینگ و غلطک…………………………………………………………………..۲۸
۱۷-۲-راه های کنترل بالانس نیروهای محوری کوره………………………………………………………۳۱
۱۸-۲-سیستم غلطک نیمه صلب…………………………………………………………………………………۳۱
۱۹-۲-سیستم غلطک خود میزان……………………………………………………………۳۲
فصل سوم:اوالیته بدنه کوره
۱-۳- منظور از اوالیته بدنه کوره چیست………………………………………………………۳۵
۲-۳- مقدار اوالیته از روابط زیر بدست می آید…………………………………………………….۳۵
۳-۳- چرا اوالیته بدنه کوره برای ما مهم است………………………………………………………۳۵
۴-۳- زیاد یا کم شدن اوالیته بدنه کوره چه نتایجی دارد………………………………………..۳۶
۵-۳- رابطه بین حرکت نسبی و گپ………………………………………………………………………….۳۹
۶-۳- روشهای کنترل حرکت نسبی…………………………………………………………..۳۹
۷-۳- انجام محاسبات مربوط به حرکت نسبی………………………………………………۴۲
۸-۳- دستگاه شل تست و کارکرد وکارایی آن………………………………………………۴۳
فصل چهارم: لنگی کوره
۱-۴- مفهوم لنگی کوره…………………………………………………………………۴۹
۲-۴- علت مهم بودن لنگی کوره…………………………………………………………..۵۰
۳-۴- انواع لنگی………………………………………………………………………………….۵۰
۴-۴- مفهوم لنگی مکانیکی………………………………………………………………………….۵۰
۵-۴- علل لنگی مکانیکی…………………………………………۵۰
۶-۴-مفهوم لنگی حرارتی………………………………………………………………..۵۱
۷-۴-علل لنگی حرارتی………………………………………………………………………….۵۱
۸-۴-عواقب لنگی بیش از حد کوره دوار………………………………………….۵۱
۹-۴-روشهای اندازه گیری لنگی………………………………………۵۲
۱۰-۴-حدود مجاز لنگی کوره دوار………………………………………………………..۵۴
۱۱-۴-چگونه می توان لنگی را اصلاح یا تعمیر کرد؟…………………………….۵۵
فصل پنجم: چرخدنده و روانکاری
۱-۵- چرخدنده ها و روانکاری…………………………………………………۶۵
۲-۴- چرخدنده های نصب شده فلنجی…………………………………………………….۶۶
۳-۵- چرخدنده های نصب شده به حالت ارتجاعی………………………………………….۶۹
۴-۵- نظارت چشمی…………………………………………………….۷۱
۵-۵- بازدید روزانه و ماهانه………………………………………………….۷۲
۶-۵- عناصر چرخدنده…………………………………..۷۳
۷-۵- سایش پروفیل دندانه……………………………………………….۷۴
۸-۵- کف معیوب چرخدنده……………………………………………….۷۵
۹-۵- نمونه های سایشی……………………………………………………………….۷۶
۱۰-۵- انحراف رینگ از شل خمیده………………………………………………..۷۸
۱۱-۵- بازدید سالانه…………………………………………………………………..۷۸
۱۲-۵- انحراف محوری…………………………………………………..۸۰
۱۳-۵- انحراف شعاعی……………………………………………..۸۱
۱۴-۵- روانکاری………………………………………………………………….۸۲
۱۵-۵- پنج نوع اساسی روغن……………………………………………………۸۳
۱۶-۵- ویژگی روانکارها……………………………………………………………..۸۳
۱۷-۵- رابطه بین پینیون محرک و چرخدنده کوره…………………………۸۶
منابع و مأخذ ………………………………………………………………۸۸
فرمت پروژه word
تعداد صفحات : 91
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش با بهترین قیمت ممکن
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
۱-۱- مفهوم محور کوره …………………………………………………………………….۲
۲-۱- چرا تراز محور کوره مهم است؟………………………………………………….۴
۳-۱- توزیع بار بین ایستگاهها……………………………………………………………………….۴
۴-۱- توزیع بار بین غلطکهای هر ایستگاه……………………………………………………….۶
۵-۱- نمونه ای از بارگذاری یک کوره دوار………………………………………..۸
۶-۱- معیار سختی کوره………………………………………………………………….۸
۷-۱- مقادیر فشار هرتز مجاز…………………………………………………………………….۹
۸-۱- چرا محور کوره جابجا میشود؟………………………………………………….۹
۹-۱- نتایج نا ترازی محور کوره……………………………۹
۱۰-۱- حدود مجاز انحراف محور کوره………………………………………………….۱۰
۱۱-۱- روش اندازه گیری ساده (روش سرد) …………………………………………….۱۱
۱۲-۱- روشهای اندازه گیری پیشرفته (روش گرم) …………………………………….۱۱
فصل دوم :بالانس نیروهای محوری کوره
۱-۲- تشریح بالانس نیروهای محوری کوره دوار……………………………………………..۱۴
۲-۲- غلطک خنثی…………………………………………………………………………………………..۱۴
۳-۲- غلطک پایین برنده و بالابرنده……………………………………………………………………….۱۴
۴-۲- چرا بالانس نیروهای محور کوره مهم است؟…………………………………………………….۱۵
۵-۲- مثالی عددی از بزرگی نیروی محوری در کوره……………………………………………..۱۶
۶-۲-مثالی عددی از بزرگی نیروی محوری در کوره…………………………………………………………..۱۶
۷-۲-نتایج و آثار نابالانسی نیروی محوری کوره………………………………………………….۱۷
۸-۲- علل نا بالانسی نیروی محوری کوره……………………………………………………….۱۸
۹-۲- نتایج و آثار نابالانسی نیروی محوری کوره………………………………………………….۲۱
۱۰-۲- چگونه بالانس نیروهای محوری کوره دوار را اندازه گیری کنیم ؟……………………………….۲۱
۱۱-۲- روشهای تعیین جهت غلطکها………………………………………………………..۲۲
۱۲-۲- حدود مجاز اختلاف زاویه (شیب ) غلطک ………………………………………………….۲۳
۱۳-۲- سیستم غلطک نیم صلب…………………………………………………………..۲۴
۱۴-۲- سیستم غلطک خود میزان…………………………………………………………………۲۵
۱۵-۲- حدود مجاز برای سایش غلطک…………………………………………………….۲۸
۱۶-۲- روش بازسازی رینگ و غلطک…………………………………………………………………..۲۸
۱۷-۲-راه های کنترل بالانس نیروهای محوری کوره………………………………………………………۳۱
۱۸-۲-سیستم غلطک نیمه صلب…………………………………………………………………………………۳۱
۱۹-۲-سیستم غلطک خود میزان……………………………………………………………۳۲
فصل سوم:اوالیته بدنه کوره
۱-۳- منظور از اوالیته بدنه کوره چیست………………………………………………………۳۵
۲-۳- مقدار اوالیته از روابط زیر بدست می آید…………………………………………………….۳۵
۳-۳- چرا اوالیته بدنه کوره برای ما مهم است………………………………………………………۳۵
۴-۳- زیاد یا کم شدن اوالیته بدنه کوره چه نتایجی دارد………………………………………..۳۶
۵-۳- رابطه بین حرکت نسبی و گپ………………………………………………………………………….۳۹
۶-۳- روشهای کنترل حرکت نسبی…………………………………………………………..۳۹
۷-۳- انجام محاسبات مربوط به حرکت نسبی………………………………………………۴۲
۸-۳- دستگاه شل تست و کارکرد وکارایی آن………………………………………………۴۳
فصل چهارم: لنگی کوره
۱-۴- مفهوم لنگی کوره…………………………………………………………………۴۹
۲-۴- علت مهم بودن لنگی کوره…………………………………………………………..۵۰
۳-۴- انواع لنگی………………………………………………………………………………….۵۰
۴-۴- مفهوم لنگی مکانیکی………………………………………………………………………….۵۰
۵-۴- علل لنگی مکانیکی…………………………………………۵۰
۶-۴-مفهوم لنگی حرارتی………………………………………………………………..۵۱
۷-۴-علل لنگی حرارتی………………………………………………………………………….۵۱
۸-۴-عواقب لنگی بیش از حد کوره دوار………………………………………….۵۱
۹-۴-روشهای اندازه گیری لنگی………………………………………۵۲
۱۰-۴-حدود مجاز لنگی کوره دوار………………………………………………………..۵۴
۱۱-۴-چگونه می توان لنگی را اصلاح یا تعمیر کرد؟…………………………….۵۵
فصل پنجم: چرخدنده و روانکاری
۱-۵- چرخدنده ها و روانکاری…………………………………………………۶۵
۲-۴- چرخدنده های نصب شده فلنجی…………………………………………………….۶۶
۳-۵- چرخدنده های نصب شده به حالت ارتجاعی………………………………………….۶۹
۴-۵- نظارت چشمی…………………………………………………….۷۱
۵-۵- بازدید روزانه و ماهانه………………………………………………….۷۲
۶-۵- عناصر چرخدنده…………………………………..۷۳
۷-۵- سایش پروفیل دندانه……………………………………………….۷۴
۸-۵- کف معیوب چرخدنده……………………………………………….۷۵
۹-۵- نمونه های سایشی……………………………………………………………….۷۶
۱۰-۵- انحراف رینگ از شل خمیده………………………………………………..۷۸
۱۱-۵- بازدید سالانه…………………………………………………………………..۷۸
۱۲-۵- انحراف محوری…………………………………………………..۸۰
۱۳-۵- انحراف شعاعی……………………………………………..۸۱
۱۴-۵- روانکاری………………………………………………………………….۸۲
۱۵-۵- پنج نوع اساسی روغن……………………………………………………۸۳
۱۶-۵- ویژگی روانکارها……………………………………………………………..۸۳
۱۷-۵- رابطه بین پینیون محرک و چرخدنده کوره…………………………۸۶
منابع و مأخذ ………………………………………………………………۸۸
فرمت پروژه word
تعداد صفحات : 91
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش با بهترین قیمت ممکن
حضرت علي (علیه السلام)
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید