08-11-2013، 04:56 PM
مشکل روغن ریزی همچنان وجود داره که البته کمتر شده ولی بازم تو مدل های جدید دیده میشه.
اونم به خاطر شاهکار مهندسی ایران هستش که فرم اورینگ های اویل ماژول رو تغییر دادن و باعث روغن ریزی شده. وگرنه تو مدل اولیه ef7 که اورینگ ها فرم دیگه ای داشتن اصلا روغن ریزی وجود نداشته.
اورینگ های سری اول استوانه ای بوده که مهندسان ایرانی اون رو با نوع حلقوی رایج تعویض کردن.
مشکل سوختن واشر سرسیلندر هم به خاطر واشر نامرغوبی هستش که تو تولیدات چند ماه تو این موتور نصب شده بود که با فراخوان با نوع مرغوب تعویض شد.
البته مشکلات متنوع هم تو این موتور دیده میشه ، ولی مشکلات و خرابیهاش از xu7 خیلی کمتره. فقط چون کمبود قطعه داره و اینکه مکانیکای ما ذهن بسته ای دارن ، باعث شده با کوچکترین ایرادی خریدار رو خیلی اذیت کنه.
اونم به خاطر شاهکار مهندسی ایران هستش که فرم اورینگ های اویل ماژول رو تغییر دادن و باعث روغن ریزی شده. وگرنه تو مدل اولیه ef7 که اورینگ ها فرم دیگه ای داشتن اصلا روغن ریزی وجود نداشته.
اورینگ های سری اول استوانه ای بوده که مهندسان ایرانی اون رو با نوع حلقوی رایج تعویض کردن.
مشکل سوختن واشر سرسیلندر هم به خاطر واشر نامرغوبی هستش که تو تولیدات چند ماه تو این موتور نصب شده بود که با فراخوان با نوع مرغوب تعویض شد.
البته مشکلات متنوع هم تو این موتور دیده میشه ، ولی مشکلات و خرابیهاش از xu7 خیلی کمتره. فقط چون کمبود قطعه داره و اینکه مکانیکای ما ذهن بسته ای دارن ، باعث شده با کوچکترین ایرادی خریدار رو خیلی اذیت کنه.