04-05-2015، 11:24 AM
[b]ویژه : آگهی استخدام کارشناس فروش و مارکتینگ واقع در تهران { آخری?/b]
شرکت کوش آور تجهیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر برگزارکننده کنفرانس های ملی و بین المللی در ایران با توجه به افزایش کنفرانس های در حال برگزاری خود در سال 1394 جهت گسترش واحد فروش خود کارشناس حرفه ای فروش و مارکتینگ خانم را با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
شرایط اختصاصی:
· داشتن مهارت های ارتباطی بالا و مسلط به اصول وفنون مذاکره
· داشتن حداقل 1 سال تجربه کاری مناسب حرفه ای موفق مرتبط
· تسلط کامل به پیگیری و اجرا در فرایند فروش و جذب مشتریان
· آشنایی با wordو Excel
· نداشتن محدودیت زمانی و عدم اشتغال به تحصیل
شرح وظایف:
· استخراج مشخصات گروه ها و مشتریان هدف
· مذاکره و معرفی خدمات شاملکنفرانس هایی ملی و بین المللی و یا سمینارهای آموزشی به مشتریان
· ارائه ایده ها و راهکاربرای افزایش فروش
· پیگیری مستمرو هدفمند فرایند فروش و جذب مشتریان
· ادامه فرایند فروش و مذاکرات به منظور عقد قرارداد
· جذب حمایت کننده های مالی بزرگ برای حمایت مالی از کنفرانس
· ارائه گزارش کامل فعالیت های فروش
ساعات کاری و مزایا :
· متقاضیانی که سابقه کار در شرکت های فعال در زمینه های برگزاری کنفرانس های ملی، بین المللی و خدمات آموزشی دارند ضمن برخورداری از حقوق و مزایای ویژه در اولویت بررسی رزومه، دعوت به مصاحبه قرار خواهند گرفت.
· شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه 9 الی 13
· بیمه از زمان عقد کاری و شروع کار
· میزان حقوق پایه حداقل 12000000 ریال بوده و با توجه به سابقه کار و مصاحبه تعیین می گردد.
· درصد از فروش، پاداش، سایر مزایا بر حسب تشخیص مدیرعامل و توافق طرفین می باشد.
از کلیه متقاضیان خواهشمند است پس از بررسی و مطالعه دقیق شرایط استخدام نسبت به ارسال مشخصات یا رزومه از طریق پست الکترونیک و یا فکس اقدام نمایید.
فکس: 89786615
Email:management@kooshavar.org
www.kooshavartajhiz.com
http://www.karyab.net/article/40189/%d9%...d8%aa-1394
شرکت کوش آور تجهیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر برگزارکننده کنفرانس های ملی و بین المللی در ایران با توجه به افزایش کنفرانس های در حال برگزاری خود در سال 1394 جهت گسترش واحد فروش خود کارشناس حرفه ای فروش و مارکتینگ خانم را با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
شرایط اختصاصی:
· داشتن مهارت های ارتباطی بالا و مسلط به اصول وفنون مذاکره
· داشتن حداقل 1 سال تجربه کاری مناسب حرفه ای موفق مرتبط
· تسلط کامل به پیگیری و اجرا در فرایند فروش و جذب مشتریان
· آشنایی با wordو Excel
· نداشتن محدودیت زمانی و عدم اشتغال به تحصیل
شرح وظایف:
· استخراج مشخصات گروه ها و مشتریان هدف
· مذاکره و معرفی خدمات شاملکنفرانس هایی ملی و بین المللی و یا سمینارهای آموزشی به مشتریان
· ارائه ایده ها و راهکاربرای افزایش فروش
· پیگیری مستمرو هدفمند فرایند فروش و جذب مشتریان
· ادامه فرایند فروش و مذاکرات به منظور عقد قرارداد
· جذب حمایت کننده های مالی بزرگ برای حمایت مالی از کنفرانس
· ارائه گزارش کامل فعالیت های فروش
ساعات کاری و مزایا :
· متقاضیانی که سابقه کار در شرکت های فعال در زمینه های برگزاری کنفرانس های ملی، بین المللی و خدمات آموزشی دارند ضمن برخورداری از حقوق و مزایای ویژه در اولویت بررسی رزومه، دعوت به مصاحبه قرار خواهند گرفت.
· شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه 9 الی 13
· بیمه از زمان عقد کاری و شروع کار
· میزان حقوق پایه حداقل 12000000 ریال بوده و با توجه به سابقه کار و مصاحبه تعیین می گردد.
· درصد از فروش، پاداش، سایر مزایا بر حسب تشخیص مدیرعامل و توافق طرفین می باشد.
از کلیه متقاضیان خواهشمند است پس از بررسی و مطالعه دقیق شرایط استخدام نسبت به ارسال مشخصات یا رزومه از طریق پست الکترونیک و یا فکس اقدام نمایید.
فکس: 89786615
Email:management@kooshavar.org
www.kooshavartajhiz.com
http://www.karyab.net/article/40189/%d9%...d8%aa-1394